.jpeg)
Elämyksellinen konsepti, joka yhdisti myynnin, viihteen ja näkyvyyden.
Johdanto
Toteutimme Stockmannin Hulluille Päiville ainutlaatuisen live-huutokaupan keskelle ostosviikon vilinää. Tarjolla oli kaikkea hääpuvuista ja timanttisormuksista lasten tuotteisiin, huonekaluihin ja matkalahjakortteihin. Tavoitteena oli lisätä tapahtuman elämyksellisyyttä, nostaa esille tuotteita ja kasvattaa myyntiä.
Haaste
Hullut Päivät on jo itsessään iso tapahtuma, mutta Stockmann halusi luoda vielä jotain uutta, joka yllättää asiakkaat ja tuo lisäarvoa myynnille.
Ratkaisu
Suunnittelimme ja toteutimme live-huutokaupan, joka toi ostosten keskelle energiaa ja draamaa. Huutokauppa keräsi runsaasti yleisöä, loi hauskaa tunnelmaa ja toi tuotteet näyttävästi esille.
Tulokset ja hyödyt
Tapahtuma sai paljon huomiota paikan päällä ja nousi myös uutisiin, kun Iltalehti teki siitä näyttävän jutun. Asiakkaat antoivat huikeaa palautetta ja Stockmann sai vahvistettua Hullujen Päivien elämyksellisyyttä sekä tuotua tuotteensa uudella tavalla esille.
Toteutetut palvelut
- Tapahtumakonseptin suunnittelu
- Visuaalinen suunnittelu ja toteutus
- Kalustehankinta ja -asettelu
- Tapahtumahenkilöstö
- Tapahtumakoordinointi
- Mediaviestintä ja PR
Lopuksi
Stockmannin live-huutokauppa osoitti, miten rohkea idea voi muuttaa jo ennestään tunnetun tapahtuman entistä elämyksellisemmäksi.
👉 Haluatko tietää, miten voimme suunnitella myös teille elämyksellisen konseptin, joka kerää huomion ja saa median kiinnostumaan?