”En ole koskaan nähnyt missään päin Eurooppaa vastaavanlaista toimintaa, kuin mitä OFRD teki messuilla. Ulkomaiset päämiehemmekin olivat aivan ällikällä lyötyjä” - Expert toimitusjohtaja
HAASTE: Paulig lanseerasi Cupsolo kapselikahvinkeittimen syksyllä 2011, aikana jolloin suurimmalla kilpailjalla oli yli 70% markkinaosuus. Tehtävänä olis suunnitella koko Suomen laajuinen esittelykiertue.
TOTEUTUS: Totetutimme Pauligille lanseerauskiertueen joka kattoi kaikki Suomen suurimmat kaupungit, kauppakeskuksista vähittäiskaupan suuriin marketteihin. OFRD oli vastuussa konseptista, yhteyksistä vähittäiskauppohin, materiaaleista ja logistiikasta, raportoinnista ja tietenkin itse laitteiden esittelystä jä myynnistä. Pyrimme kohtamaan potentiaalisia ostajia ja myymään laitteen heille suoraan tai ohjaamaan heidät eri myyntikanaviin
ONNISTUMINEN: Yhdessä Pauligin kanssa olemme nostaneet Cupsolon Suomen markkinajohtajaksi, toteuttaneet tuhansia eri päiviä myyntiesittelyissä, messuilla ja erilaisissa tapahtumissa. Kehitämme jatkuvasti uusia konsepteja Pauligille Cupsolon myynnin vauhdittamiseksi.
Olemme tehneet tuhansia tuote-esittelyitä brändien kuten Paulig, SodaStream, Danone, Kokkikartano, Semper, Baba Foods ja Kesko.
---
Kerro haasteesi, niin laitetaan homma rullaamaan. Työ on intohimomme – mikään toive ei ole turhan pieni tai liian suuri toteutettavaksi.
SOITA: +358 44 513 4254
LÄHETÄ VIESTI: hello@ofrd.fi