OFRD event marketing Helsinki Drink Festival

Tapahtumassa varusmiehet kilpailevat estejuoksuradalla, erilaisissa urheilulajeissa ja pääsevät tutustumaan erilaisiin rekrytointi mahdollisuuksiin.

Tapahtuman tavoitteena on tukea nuorten aikuisten fyysistä ja henkistä hyvinvointia, sekä korostaa tiimityötaitojen merkitystä elämässä menestymiseen. Haluamme  auttaa varusmiehiä löytämään paikkansa yhteiskunnassa varusmiesajan jälkeen. Tästä pitävät huolen rekrytointiyritykset ja yleishyödylliset toimijat.

Yksittäinen tapahtumapäivä kerää noin 900 varusmiestä. Tarjoamme asiakkaille mahdollisuuden tuoda tarjottavat työpaikat esille  kohderyhmässä (19-27v miehet ja naiset) toiminnallisen konseptin avulla.  Tapahtumassa varusmiehet voivat käytännön tekemisen kautta kokeilla mitä tulevassa ammatissa voi tehdä. 

Tässä lisää tapahtumassa:


Sotilasjuoksu koostuu kolmesta eri osasta. 
 
1. Estejuoksu jossa varusmiehet kilpailevat tiimissä estejuoksuradalla aikaa vastaan. Tähän käytetään varuskunnan omaa estejuoksurataa lisättynä Sotilasjuoksun omilla esteillä. 
 
2. Urheilurasteilla varusmiehet pääsevät kokeilemaan erilaisia urheilulajeja. Urheilurasteja vetävät urheiluseurat ja  -liitot. 
 
3. Rekrytointialueella varusmiehet kiertelevät eri rekrytoijien pisteitä ja samalla pääsevät kuulemaan työllistymis- ja ura mahdollisuuksista sekä mahdollisesti tehdä työhön liittyvä tehtävä.  Rastit kierrettyään varusmiehet saavat Sotilasjuoksunäytekassit, joissa on erilaisia hyödyllisiä tuotteita esim. leireille. Aikaisemmista kasseista on löytynyt mm. urheilupatukoita, noodeleita, Icepoweria, Compeed laastareita ja vitamiineja. 
 
Vuonna 2020 rekrytointiyrityksiä oli mukana: Liikenneareena, Posti, Fazer, Palmia, Eventstars, Battery, Lassila ja Tikanoja sekä Poliisi. Erilaisia liittoja on mukana yli 15 kpl.


Sotilasjuoksu

OFRD:n ideoima ja suunnittelema konsepti. Urhelilu- ja rekrytointipäivän yhdistelmä, joka on kenties rennoin päivä varusmiehille intissä olin aikana.

Asiakas:
OFRD tapahtumamarkkinointi

Lisää töitämme